Etykiety

eksperymenty (36) jestem mamą (31) piątki z eksperymentami (22) przyroda wokół nas (22) prace plastyczne (17) zabawy na świeżym powietrzu (17) zmysły pracują (17) z papieru (16) wiosna (15) świat zwierząt (15) miejsca na wycieczki (13) sposób na dziecko (13) lato (12) polecam (12) dzieci w kuchni (11) nauka czytania i pisania (11) prezenty (11) woda (11) zima (11) wesoła matematyka (10) recykling (9) tekściory (9) Tatry z dziećmi (8) igłą i nitką (8) rośliny (8) zabawy ruchowe (8) zabawy z niemowlęciem (8) zmysłowe piątki (8) nowe doświadczenia (7) projekt tęcza (7) przygotowanie do czytania i pisania (7) Kosmiczny listopad (6) OK (6) dla mamy (6) farbami (6) kosmos (6) kwiaty (6) niekoniecznie pędzlem (6) zabawy z małym dzieckiem (6) Boże Narodzenie (5) dotyk (5) kreatywne (5) wakacyjna szkoła 2015 (5) Pomoce dydaktyczne (4) Wielkanoc (4) fotografia (4) kolorowe nutki (4) książki (4) pisanie (4) smak (4) słuch (4) Słońce (3) Ziemia (3) czytanie ze zrozumieniem (3) dla niejadka (3) patriotycznie (3) pomysły na w-f (3) projekty (3) równowaga (3) sprawdzenie wiedzy (3) węch (3) zabawy ze słowami (3) ciąża (2) jesień (2) kartki (2) konspekty lekcji (2) las (2) pisanie nie musi być nudne! (2) storyline (2) układanki (2) wakacje (2) walentynki (2) wyklejanka (2) wzrok (2) z komputerem za pan brat (2) zabawy w domu (2) zdrowie (2) OK zeszyt (1) człowiek (1) gry komputerowe (1) gry planszowe (1) inne (1) jak się uczyć (1) lalki (1) lapbook (1) lekcja inaczej (1) mali rzeźbiarze (1) mikołąjki (1) mnemotechniki (1) noc naukowców (1) ogień (1) pamięć (1) pojazdy (1) powietrze (1) tutorial (1) w mojej klasie (1) warzywa (1) zabawy dla pierwszaków (1) zabawy integrujące (1) zabawy w szkole (1) zabawy z angielskim (1) zabawy z muzyką (1) zasady w klasie (1) zwierzęta (1)

sobota, 17 stycznia 2015

I znowu zniknęłam

A miałam pisać częściej i bardziej regularnie. Ale mam dobry powód :)





Jak tylko mała zacznie trochę więcej spać w nocy i bardziej regularnie w dzień, to będę znowu miała czas na zabawy ze starszakami. Póki co ograniczam się do odrabiania lekcji z Julką i wspólnego czytania. Na szczęście starszaki są wyrozumiałe i cierpliwie czekają. Trochę mi przykro, ale jednak tych pierwszych tygodni z maluszkiem nigdy już nie odzyskam, jeśli teraz je stracę. Więc korzystam :)
Ale jeszcze tu wrócę :)

4 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje! Taki powód- to dobry , bardzo dobry powód ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tylko trochę czasochłonny taki powód. Ale za to jaki słodki :) I przedłuży pewnie żywot mojego bloga :) Niedługo będę pisała o zabawach dla niemowlaków pewnie :)

      Usuń
  2. Jakie cudowne maleństwo:) Moja już ma dwa latka i już mi się zaczyna marzyć za takim drugim maleństwem:) Pozdrawiam, gratuluję i życzę dużo czasu na pisanie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza :) I spóźnione gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń