Etykiety

eksperymenty (37) jestem mamą (37) prace plastyczne (28) przyroda wokół nas (24) piątki z eksperymentami (23) z papieru (20) prezenty (17) wiosna (17) zabawy na świeżym powietrzu (17) zmysły pracują (17) świat zwierząt (16) sposób na dziecko (14) miejsca na wycieczki (13) nauka czytania i pisania (13) polecam (13) zima (13) lato (12) wesoła matematyka (12) woda (12) dzieci w kuchni (11) Boże Narodzenie (10) igłą i nitką (10) recykling (9) rośliny (9) tekściory (9) Tatry z dziećmi (8) nowe doświadczenia (8) zabawy ruchowe (8) zabawy z niemowlęciem (8) zmysłowe piątki (8) Wielkanoc (7) farbami (7) kwiaty (7) niekoniecznie pędzlem (7) projekt tęcza (7) przygotowanie do czytania i pisania (7) Kosmiczny listopad (6) OK (6) Pomoce dydaktyczne (6) dla mamy (6) kosmos (6) kreatywne (6) zabawy z małym dzieckiem (6) dotyk (5) pisanie (5) wakacyjna szkoła 2015 (5) wyklejanka (5) fotografia (4) kolorowe nutki (4) książki (4) smak (4) sprawdzenie wiedzy (4) słuch (4) Słońce (3) Ziemia (3) czytanie ze zrozumieniem (3) dla niejadka (3) jesień (3) kalendarz adwentowy (3) kartki (3) konspekty lekcji (3) patriotycznie (3) pomysły na w-f (3) projekty (3) równowaga (3) w mojej klasie (3) węch (3) zabawy dla pierwszaków (3) zabawy w domu (3) zabawy w szkole (3) zabawy ze słowami (3) ciąża (2) las (2) lekcja inaczej (2) mali rzeźbiarze (2) pisanie nie musi być nudne! (2) storyline (2) tutorial (2) układanki (2) wakacje (2) walentynki (2) wzrok (2) z komputerem za pan brat (2) zabawy integrujące (2) zdrowie (2) BuJo nauczanki (1) Nowy Rok (1) OK zeszyt (1) człowiek (1) escape room (1) gry komputerowe (1) gry na lekcjach (1) gry planszowe (1) inne (1) jak się uczyć (1) lalki (1) lapbook (1) mała fizyka (1) mikołąjki (1) mnemotechniki (1) noc naukowców (1) ogień (1) origami (1) pamięć (1) pojazdy (1) postanowienia (1) powietrze (1) warzywa (1) wyzwania (1) zabawy dla maluchów (1) zabawy z angielskim (1) zabawy z muzyką (1) zasady w klasie (1) zwierzęta (1) życie z nastolatką (1)

czwartek, 24 marca 2016

Pisanki- witraże

Mam więcej pomysłów na prace plastyczne dla dzieciaków, niż jestem w stanie zrealizować, ze względu na brak czasu. Trochę cierpię z tego powodu. W notatniku tworzę listy kolejnych pomysłów, które ciągle przychodzą mi do głowy. Eh, gdyby tylko doba był ciut dłuższa. Ba, ja bym nawet chciała dłuższy dzień w szkole, ale ciiiii, bo mnie koleżanki zlinczują :)

Dzisiaj na szybko pokażę Wam witraże, które zrobiłam z moimi trzecioklastami. Przyznam szczerze, liczyłam na większą dokładność z ich strony :( Niestety, oni chcieli szybko i mieć z głowy. Szkoda, bo uzdolnionych plastycznie dzieci w tej klasie nie brakuje.

Witrażę przygotowałam na szybko, kiedy zobaczyłam, że okna na korytarzu są puste. Wycięłam kształt jajka, narysowałam wzory, wycięłam i dałam dzieciom do odrysowania. Dostali papier, bibułę i zaczęło się dziać. Generalnie jestem zadowolona z efektu, ale powaliło mnie lenistwo dzieci. Trudno, może wyciągną wnioski z naszej rozmowy na ten temat.

Nasze witraże: (zdjęcia na szybko, tefelonem, więc cudów nie ma :))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz