Etykiety

eksperymenty (37) jestem mamą (37) prace plastyczne (28) przyroda wokół nas (24) piątki z eksperymentami (23) z papieru (20) prezenty (17) wiosna (17) zabawy na świeżym powietrzu (17) zmysły pracują (17) świat zwierząt (16) sposób na dziecko (14) miejsca na wycieczki (13) nauka czytania i pisania (13) polecam (13) zima (13) lato (12) wesoła matematyka (12) woda (12) dzieci w kuchni (11) Boże Narodzenie (10) igłą i nitką (10) recykling (9) rośliny (9) tekściory (9) Tatry z dziećmi (8) nowe doświadczenia (8) zabawy ruchowe (8) zabawy z niemowlęciem (8) zmysłowe piątki (8) Wielkanoc (7) farbami (7) kwiaty (7) niekoniecznie pędzlem (7) projekt tęcza (7) przygotowanie do czytania i pisania (7) Kosmiczny listopad (6) OK (6) Pomoce dydaktyczne (6) dla mamy (6) kosmos (6) kreatywne (6) zabawy z małym dzieckiem (6) dotyk (5) pisanie (5) wakacyjna szkoła 2015 (5) wyklejanka (5) fotografia (4) kolorowe nutki (4) książki (4) smak (4) sprawdzenie wiedzy (4) słuch (4) Słońce (3) Ziemia (3) czytanie ze zrozumieniem (3) dla niejadka (3) jesień (3) kalendarz adwentowy (3) kartki (3) konspekty lekcji (3) patriotycznie (3) pomysły na w-f (3) projekty (3) równowaga (3) w mojej klasie (3) węch (3) zabawy dla pierwszaków (3) zabawy w domu (3) zabawy w szkole (3) zabawy ze słowami (3) ciąża (2) las (2) lekcja inaczej (2) mali rzeźbiarze (2) pisanie nie musi być nudne! (2) storyline (2) tutorial (2) układanki (2) wakacje (2) walentynki (2) wzrok (2) z komputerem za pan brat (2) zabawy integrujące (2) zdrowie (2) BuJo nauczanki (1) Nowy Rok (1) OK zeszyt (1) człowiek (1) escape room (1) gry komputerowe (1) gry na lekcjach (1) gry planszowe (1) inne (1) jak się uczyć (1) lalki (1) lapbook (1) mała fizyka (1) mikołąjki (1) mnemotechniki (1) noc naukowców (1) ogień (1) origami (1) pamięć (1) pojazdy (1) postanowienia (1) powietrze (1) warzywa (1) wyzwania (1) zabawy dla maluchów (1) zabawy z angielskim (1) zabawy z muzyką (1) zasady w klasie (1) zwierzęta (1) życie z nastolatką (1)

sobota, 29 czerwca 2013

Przyjdzie rozstań czas.....

    Wczoraj pożegnałam moich trzecioklasistów. I mimo że było ciężko i ciągle pod górkę, to jednak to była bardzo wesoła klasa i będzie mi za nimi na pewno tęskno we wrześniu, kiedy obejmę wychowawstwo w pierwszej klasie i będę ciągle słyszała "Proszę pani, on mnie uszczypnął" :)

    Co roku na zakończenie roku dzieci dostają mały upominek. W pierwszej klasie były to słowniki ortograficzne Praktyczne, bo od drugiej klasy ciągle z nich korzystaliśmy. W drugiej klasie wszyscy już ładnie czytali, więc dostali Hanię Humorek (dziewczynki oczywiście), a chłopacy Detektywa Pozytywkę ( z tego, co pamiętam). W tym roku przyszedł mi do głowy fajny pomysł. Każde dziecko dostało fotoalbum ze zdjęciami z tych trzech lat.

Plusy:
- świetna pamiątka
- lepiej oglądać zdjęcia w albumie niż w komputerze
- niedrogi interes- w granicach 15 zł za sztukę

Minusy:
-trzeba robić zdjęcia dobrej jakości (mój mały Nikon nie dał rady i część zdjęć była bardzo nieostra)
- czasochłonne (u mnie jedna z mam odwaliła tą robotę, za co jestem jej bardzo wdzięczna)

Generalnie, polecam ten pomysł. Jedna z koleżanek dostała taki fotoalbum od swojej klasy na pożegnanie i uważam, że to prezent idealny dla nauczyciela. Nie za drogi, więc nie krępujący (przynajmniej ja mam takie odczucia)nie za duży, więc łatwo zanieść z kwiatami do domu po zakończeniu roku. I nie ma wątpliwości, która to klasa podarowała, bo jak nic widać buźki dziecięce :)

Druga koleżanka też dostała miły prezent- album (zwykły), w którym na każdej stronie było zdjęcia jednego dziecka i życzenia od tego dziecka dla pani. Koleżanka nieźle się uśmiała czytając te uczniowskie wypociny :)

Wniosek z tego taki, że milej jest dostać coś od serca, niż prezent za kupę kasy. Szkoda tylko, że nie wszyscy nauczyciele tak sądzą.....

Ja również dostałam bardzo ładny prezencik i w dodatku praktyczny :) Srebrną zakładkę do książki z wygrawerowanym podziękowaniem. Już siedzi w książce :) Jest śliczna i ma w dodatku doczepioną małą sówkę- symbol naszej szkoły.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz